!!! UWAGA !!! OSTRZEŻENIE PRZED OSZUSTAMI !!!
INFORMUJEMY ŻE REZERWACJE POBYTÓW W APARTAMENTACH I POKOJACH GOŚCINNYCH W ZAKOPANEM UL. KRUPÓWKI 19 PRZYJMOWANE SĄ WYŁĄCZNIE POD NASTĘPUJĄCYM NUMEREM TEL. +48 601 772 083, PRZEZ NASZĄ STRONĘ INTERNETOWĄ W ZAKŁADCE PT "REZERWACJE" ORAZ POPRZEZ WSPÓŁPRACUJĄCE Z NAMI PORTALE TURYSTYCZNE W SYSTEMIE REZERWACJI ON-LINE.
DOKONYWANIE REZERWACJI W NASZYM OBIEKCIE POD INNYMI NIŻ W/W NUMER TELEFONU, NIE BĘDZIE PRZEZ NAS HONOROWANE.
INFORMUJEMY ŻE W ZAKOPANEM PRZY UL. KRUPÓWKI 19 WYŁĄCZNIE NASZA FIRMA ŚWIADCZY USŁUGI NOCLEGOWE W POKOJACH GOŚCINNYCH I APARTAMENTACH. OFEROWANIE PRZEZ INNE OSOBY REZERWACJI NOCLEGÓW W TEJ LOKALIZACJI (BĄDŹ W LOKALIZACJACH O NUMERACH POKREWNYCH, TJ. NP. UL. KRUPÓWKI 19/1, ETC.) I POBIERANIE NA POCZET PRZYSZŁYCH POBYTÓW ZALICZEK JEST OSZUSTWEM I PRÓBĄ WYŁUDZENIA PIENIĘDZY.
INFORMUJEMY PONADTO ŻE WSPÓŁPRACUJEMY WYŁĄCZNIE Z LICENCJONOWANYMI PORTALAMI TURYSTYCZNYMI I NIE ZAMIESZCZAMY NASZYCH OFERT NA ŻADNYCH PORTALACH AUKCYJNYCH BĄDŹ PORTALACH OGŁOSZENIOWYCH TYPU NP. OLX.PL I PODOBNYCH
REZERWACJE
REZERWACJE POKOI GOŚCINNYCH I APARTAMENTÓW DOKONYWANE SĄ DROGĄ TELEFONICZNĄ, POD NUMEREM TELEFONU KOMÓRKOWEGO WSKAZANEGO DO KONTAKTU (+48 601-772-083), POPRZEZ FORMULARZ REZERWACJI ON-LINE ZAMIESZCZONY NA NASZEJ STRONIE INTERNETOWEJ, ZAKŁADKA "REZERWACJE", ORAZ POPRZEZ WSPÓŁPRACUJĄCE Z NAMI INTERNETOWE PORTALE TURYSTYCZNE.
PO DOKONANIU REZERWACJI, NA WSKAZANY PRZEZ KLIENTA NR TEL. KOMÓRKOWEGO LUB ADRES POCZTY ELEKTRONICZNEJ PRZESYŁANA JEST INFORMACJA Z DANYMI NIEZBĘDNYMI DO DOKONANIA PRZELEWU Z TYT. OPŁATY REZERWACYJNEJ LUB PEŁNEJ NALEŻNOŚCI ZA POBYT.
POTWIERDZENIEM REZERWACJI JEST UISZCZENIE OPŁATY REZERWACYJNEJ NA NASZ RACHUNEK BANKOWY W TERMINIE TRZECH DNI OD DNIA DOKONANIA REZERWACJI
OPŁATA REZERWACYJNA TO KWOTA STANOWIĄCA RÓWNOWARTOŚĆ PIERWSZEJ DOBY ZAREZERWOWANEGO POBYTU.
POBRANA OPŁATA REZERWACYJNA ROZLICZANA JEST W CIĘŻAR ŁĄCZNEGO KOSZTU POBYTU.
ZAMELDOWANIE i OPŁATY:
CZYNNOŚCI MELDUNKOWE ORAZ OPŁATA ZA POBYT, Z UWZGLĘDNIENIEM WPŁACONEJ OPŁATY REZERWACYJNEJ, DOKONYWANE SĄ PO PRZYJEŹDZIE, PRZY PODEJMOWANIU KLUCZY DO POKOI / APARTAMENTÓW.
NASZYM GOŚCIOM UMOŻLIWIAMY DOKONYWANIE OPŁATY ZA POBYT PRZY POMOCY NASTĘPUJĄCYCH KART PŁATNICZYCH: VISA, VISA ELECTRON, MASTERCARD, MAESTRO.
DOBA HOTELOWA ROZPOCZYNA SIĘ O GODZ. 14:00 W DNIU PRZYJAZDU I KOŃCZY SIĘ O GODZ. 10:00 W DNIU WYJAZDU
INNE INFORMACJE:
CAŁY OBIEKT OBJĘTY JEST SYSTEMEM OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ.
W KAŻDYM POKOJU/APARTAMENCIE ROZMIESZCZONE SĄ CZUJNIKI DYMOWE I TERMICZNE.
W ZWIĄZKU Z POWYŻSZYM PROSIMY O NIE PALENIE NA TERENIE OBIEKTU WYROBÓW TYTONIOWYCH, ORAZ O NIE ROZPALANIE OTWARTEGO OGNIA I NIE ZADYMIANIE POMIESZCZEŃ.
OSOBY KORZYSTAJĄCE Z KUCHNI LUB ANEKSÓW KUCHENNYCH PROSZONE SĄ O JEDNOCZESNE WŁĄCZANIE WYCIĄGÓW KUCHENNYCH W UŻYTKOWANYCH POMIESZCZENIACH.
W PRZYPADKU POMIESZCZEŃ NIE WYPOSAŻONYCH W WYCIĄGI KUCHENNE PROSIMY O ZAPEWNIENIE WŁAŚCIWEJ WENTYLACJI UŻYTKOWANYCH POMIESZCZEŃ.
NASZYCH GOŚCI PROSIMY O ZACHOWANIE CISZY NOCNEJ W GODZINACH OD 22:00 DO 7:00
ZAPRASZAMY.
OFERUJEMY MOŻLIWOŚĆ ZAPARKOWANIA SAMOCHODU NA OGRODZONYM PLACU PARKINGOWYM ZNAJDUJĄCYM SIĘ W ODLEGŁOŚCI OKOŁO 500 METRÓW OD WEJŚCIA DO NASZEGO OBIEKTU NA KRUPÓWKACH. PLAC PARKINGOWY ZLOKALIZOWANY JEST W ZAKOPANEM PRZY UL.KOŚCIELISKIEJ 10, VIS 'A VIS PENSJONATU „PRZYTULIA” NA OGRODZONYM TERENIE.
DLA NASZYCH GOŚCI PARKOWANIE POJAZDÓW JEST TAM BEZPŁATNE.
OFERUJEMY RÓWNIEŻ NASZYM GOŚCIOM MOŻLIWOŚĆ BEZPŁATNEGO PARKOWANIA ICH SAMOCHODÓW NA MIEJSCU, NA ZAMKNIĘTYM PODWÓRZU NA ZAPLECZU BUDYNKU PRZY UL. KRUPÓWKI 19. ILOŚĆ MIEJSC JEST TAM OGRANICZONA. KONIECZNA JEST WCZEŚNIEJSZA REZERWACJA. ZA WYPOŻYCZENIE PILOTA OTWIERAJĄCEGO SZLABAN I BRAMĘ WJAZDOWĄ NA PODWÓRZE POBIERANA JEST KAUCJA ZWROTNA W WYSOKOŚCI 300,- ZŁ, KAUCJA POBIERANA JEST W GOTÓWCE PRZY ZAMELDOWANIU I ZWRACANA W DNIU WYJAZDU POD WARUNKIEM ZWROTU PRZEZ GOŚCI SPRAWNEGO,DZIAŁAJĄCEGO I NIE USZKODZONEGO PILOTA DO BRAMY I SZLABANU.
WŁAŚCICIEL NIESTRZEŻONEGO PLACU UDOSTĘPNIAJĄCEGO MIEJSCA POSTOJOWE DLA OBIEKTU "POKOJE GOŚCINNE I APARTAMENTY RODZINNE KRUPÓWKI 19" NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA JAKIEKOLWIEK SZKODY POWSTAŁE W WYNIKU SIŁY WYŻSZEJ, ŻYWIOŁÓW, KRADZIEŻY (WŁAMANIA I ROZBOJU), ZNISZCZENIA LUB USZKODZENIA POJAZDÓW ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE PLACÓW POSTOJOWYCH UDOSTĘPNIANYCH DLA GOŚCI, JAK RÓWNIEŻ ZA RZECZY W NICH POZOSTAWIONE LUB STANOWIĄCE WYPOSAŻENIE. W/W SZKODY POKRYWANE SĄ Z UBEZPIECZENIA OC SPRAWCY. W SYTUACJI GDY SPRAWCA JEST NIEZNANY I/LUB OPUŚCI MIEJSCE ZDARZENIA, KOSZTY NAPRAWY I LIKWIDACJI SZKODY POKRYWA SIĘ OSOBIŚCI LUB Z POLISY AUTOCASCO, JEŚLI TAKOWA JEST W POSIADANIU WŁAŚCICIELA USZKODZONEGO POJAZDU".
REGULAMIN
Pokoi Gościnnych i Apartamentów
w Zakopanem ul. Krupówki 19
Par.1 PRZEDMIOT REGULAMINU
1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Pokoi Gościnnych i Apartamentów w Zakopanem przy ul. Krupówki 19, zwanych dalej Obiektem. Regulamin jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie przez Gościa obiektu karty meldunkowej, jak również dokonanie rezerwacji lub zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w obiekcie. Dokonując ww. czynności Gość potwierdza iż zapoznał się i akceptuje warunki przedmiotowego Regulaminu.
2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie obiektu.
Par.2 DOBA HOTELOWA
Pokoje i Apartamenty w obiekcie wynajmowane są na doby hotelowe.
Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 do godziny 10:00 dnia następnego.
Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w recepcji jak najszybciej. Obiekt może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych, zaplanowanego w danym dniu przyjazdu Gości do zajmowanego pokoju/apartamentu lub w przypadku Gości nie przestrzegających obowiązującego regulaminu.
Par. 3 ZAMELDOWANIE
Podstawą zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem, podpisanie karty meldunkowej oraz uiszczenie pozostałej do zapłaty należności za zaplanowany pobyt.
Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu należącym do obiektu lub Gości, szkody na osobie Gościa, pracowników Obiektu lub innych osobach przebywających na terenie Obiektu.
W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej Obiekt nie zwraca opłaty za daną dobę hotelową oraz za kolejne doby hotelowe pozostałe do końca zaplanowanego pobytu.
Par. 4 USŁUGI
Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości obsługi Gość jest proszony o niezwłoczne ich zgłaszanie Pracownikowi Recepcji bezpośrednio lub telefonicznie, co umożliwi dalszą poprawę świadczonych usług.
Obiekt zapewnia Gościom :
Warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku.
Bezpieczeństwo pobytu w tym bezpieczeństwo zachowania w tajemnicy informacji o Gościu.
Profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w obiekcie.
Par. 5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie Obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszystkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
Gość Obiektu ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Obiektu , powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Obiekt zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe.
W Obiekcie, zarówno w pokojach i apartamentach jak i w częściach wspólnych obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych, papierosów elektronicznych, fajek wodnych oraz innych wyrobów w trakcie których spalania bądź podgrzewania wydobywany jest dym, para bądź opary. Obiekt zastrzega sobie prawo nałożenia na Gościa kary umownej w wysokości 500 zł w przypadku niezastosowania się do przedmiotowego zakazu. Obiekt zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa kwotą przedmiotowej kary za nie stosowanie się do postanowień przedmiotowego regulaminu.
W przypadku interwencji Straży Pożarnej będącej efektem działania Klienta, a w szczególności interwencji Straży Pożarnej będącej efektem aktywowania alarmu instalacji PPOŻ, sprawca takiego działania będzie zobowiązany do pokrycia kosztów takich interwencji oraz do zapłaty kary umownej w kwocie 500 zł (słownie złotych: pięćset, 00/100) za każdą interwencję. Zapłata kary umownej zostanie dokonana przez Klienta/Sprawcę Zdarzenia na rzecz Obiektu w dniu interwencji Straży Pożarnej na terenie Obiektu, na ręce pracownika Obiektu, gotówką lub kartą płatniczą na podstawie dowodu wpłaty KP (Kasa Przyjmie). Zapłata kary umownej nie pozbawia Obiektu prawa do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych. Obiekt zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa kwotą w/w kary umownej.
W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu Obiekt może odmówić świadczenia usług osobie która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań Obiektu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Obiektu w trybie natychmiastowym.
Par. 6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ OBIEKTU
Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług.
W przypadku stwierdzenia przez Gościa zdarzenia utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych należy niezwłocznie poinformować o tym fakcie pracowników Recepcji.
Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę samochodu bądź innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego czy pojazdy te zostały zaparkowane na terenie miejsc postojowych, których właściciele współpracują z Obiektem w przedmiotowym zakresie lub poza tym terenem.
Par 7 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju gościnnym bądź w apartamencie przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na wskazany przez Gościa adres, na jego koszt.
W przypadku nie otrzymania od Gościa prośby odesłania pozostawionych rzeczy, Obiekt przechowa pozostawione przedmioty na koszt właściciela przez okres trzech miesięcy, a po upływie tego okresu przedmioty te przejdą na własność Obiektu.
Par 8 CISZA NOCNA
W Obiekcie obowiązuje cisza nocna w godzinach od 22:00 do 7:00.
Par. 9 REKLAMACJE
Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia istotnych uchybień w jakości świadczonych usług.
Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja.
Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
Par. 10 POSTANOWIENIA DODATKOWE
Obiekt akceptuje obecność małych zwierząt domowych. Zwierzęta mogą przebywać na terenie obiektu za dodatkową opłatą. Jednakże właściciel zwierzęcia jest zobowiązany do trzymania go w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla innych Gości i personelu. Gość ma obowiązek usunąć wszelkie nieczystości pozostawione przez zwierzę na terenie Obiektu.
W pokojach gościnnych i apartamentach nie wolno przechowywać ładunków niebezpiecznych, broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.
Zabrania się prowadzenia na terenie Obiektu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
Zabrania się hałasowania na terenie Obiektu, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy które przeszkadzają, szkodzą bądź irytują innych Gości Obiektu.
Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach i apartamentach, w ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalności i bezpiecznego korzystania.